Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Celej život dělám v nepřetržitém provozu jako chemik (mistr operátor) a nikdy mi to nevadilo. Kdybych nechtěl dělat v noci, v sobotu, neděli nebo ve svátek, tak jsem si našel nějakej kancelářskej kutloch. Volna jsem jako směnař měl vždycky dost. Máte naprostou pravdu. Karma. R^

2 0
možnosti
Foto

pracoval jsem 26 roků ve směnovém provozu. Nikdo mně nenutil tu práci dělat, mohl jsem kdykoliv skončit a jít dělat do normálního provozu. Byla to moje volba.

Proto si myslím, že zásah státu v tomto případě je hloupost. Je na každém, zda tu práci chce vykonávat a je na majiteli firmy, jakou bude svoji firmu provozovat.

A pokud někdo nechce pracovat ve směnovém provozu, či o víkendech, je to jeho volba a může si najít práci jinou.

1 0
možnosti
Foto

A47l71e95š 49M84e23r51t93a

14. 3. 2016 10:01

Svoboda podnikání, volná ruka trhu, směny od nevidím do nevidím, co nejmenší plat, ale co největší výkon. Rodina, odpočinek, koníčky - věci pro plebs nepodstatné.

0 1
možnosti
Foto

Přivydělávám si v Penny, takže to mám z první ruky. O čem to píšete? V současnosti má pokladní 17.100 Kč hrubého + odměny + stravenky. Není to sice žádné terno, nicméně za nekvalifikovanou práci byste někomu platil víc? Pod „co nejmenším platem“ si představím minimální mzdu, která nyní činí 9.900 Kč hrubého.

1 0
možnosti
JK

Pane Šrámku: na tom vyspělém západě to funguje bez problémů. A vy jste jeden z těch, kteří volají po tom, aby na zem směřovala na západ a ne na východ. Čas strávený s rodinou je to nejcenější a většina lidí v obchodech si přeje zůstat doma. Na vaši otázku, že v ostatních oborech se o svátícch pracuje....jenže to nemůžete srovnávat. Protože jeden den bez jídla v pohodě přežijete a aspon se nebudete přejídat, popř si můžete nakoupit den dopředu. Ale třeba ve zdravotnictví potřebují pacienti,aby se jim někdo venoval každý den.

0 2
možnosti
Foto

Jeden den bez benzínu taky přežijete. Zavřete zákonem pumpy?

A proč mají být zavřené jen konkrétní typy prodejen, zatímco menší ne? Jejich zaměstnanci nepotřebují být s rodinami?

Co to takhle nechat na lidech, jestli chtějí anebo nechtějí pracovat? Třeba já si přivydělávám jako pokladní v Penny. Když vinou blbého zákona přijdu o místo, budete mi vy posílat peníze, když tak horujete pro tohle asociální inženýrství? Lidi, kteří chtějí dobro druhých i proti jejich vůli miluji jak osinu v...

4 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas.

Nadto naši drazí (tj. za všechny prachy) parlamentní dobrotrusové plánují tímto počinem zvýšit nezaměstnanost.

1 0
možnosti
JK

To je stejný nesmysl, jako kdyby se kvůli zvýšení min. mzdy měla stoupnout nezaměstnanost. Ještě nikdy se tak nestalo!

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 631x
Vedle toho, že jsem poslanec, jsem také a především farmářem nebo-li člověkem fakticky podnikajícím v zemědělství a potravinářství, produkující regionální mléčné potraviny na své farmě Milknatur. Události posledních dnů související s vývojem na zemědělském trhu, především pak v oblasti mlékárenství v rámci EU, mě nenechávají klidným. Ukončení mléčných kvót, negativní dopady ruských sankcí a hlavně dlouhodobá likvidace živočišné výroby v ČR, jsou jedny z problémů, které výrazně přispěly k dnešnímu kritickému stavu na trhu s mlékem a potravinami vůbec. Bez zvířat se zemědělství dělat nedá. Bude klesat úrodnost půdy a narůstat povodně a sucha, a to ovlivní kvalitu životního prostředí. Souvislosti, jak vše souvisí se vším, najdete na mém blogu. A nejen to. 

Seznam rubrik